BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 12, 2010

Api!!!

title ary ni mengambarkn aty aku.... aku tgh marah la.... tp an, pe kena mengena marah ngn api??? x de kena mengena pun sbnrnya... tp aty aku ni mmg tgh pns la.... brg2 dorg ltak kat bilik aku lps uh bile nk cri blk sume nk suruh aku amik kn... pg la amik sndiri... xkn sumenye aku nk kena tnjkkan... pns ma....lps uh nk mrh2 aku lak... aku x srh pun bnda uh ltak kat blk aku.... da la... mls nk citer lg psl ni.... buat skit aty je... hmm...syukur alhmdulilah... mulai mggu ni,ary selasa x de aktiviti koko lg... suke tol aku.... ada la sehari aku nk ddk berehat kat umah... goyang kaki la nmpknya...hehe.... kertas peksa byk x dpt lg... aku bru dpt 1 kertas je... kertas bio... klau ikutkn aty.... aku mls nk g skola esok... esok de p'bntangan sejarah... giler la... da la byk... aku x hafal 1 bnda lgi... ade ke ptut cg ckp Lee tu Jeneral Yamashito...haha lwk tol... lps tu blh lak dye ckp yg group kteorg yg len sbgai pembelot...huhu... sedih tol....sori la cg... kteorg mne la ingat topik2 F3 uh... da lama da... maklumat tu sume da burn da...cg tnye soalan yg bkn dr topik tu mmg la kteorg x leh jwb... tp pe leh wat... t'paksa la terima... nmpknya t'pksa la aku selak balik topik2 F 1-3... ary ni an...aku rse cm serba x kena la... psl ek??? ntah la.... mls nk pk da... buat skit kepala + aty je..huhu...tp an... mgkn aku rndu kat member2 aku kot... ye la. lme x jmpe... k la... nk out dlu la.... mkin lame aku tulis, makin merepek2 nnti....wassalam.....

0 comments: