BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, June 9, 2010

dengar sini semua!!!!

hari ni aku g mid ngn mmbr2 aku... aku, fana , ama, maria, n ayeh ngn mmbr2 dye...kteorg jnji na kmpl kt komuter kajang pkl 10 aw... tp kteorg smpai pkl 10 lbh... lme ama menunggu.. mse kteorg smpai kt situ tren ta smpai lg aw... so kterg smbg2 la... lps uh aku dpt tw ada koc utk wanita...wow... da lme ta naik tren la kte kn.. mne na tw an... huhu... tp koc uh ada gak laki msk... dorg ni ta phm bahasa ke??? da t'tera kat dpn pntu koc uh... dye tulis..."untuk wanita sepanjang masa" da la ta phm bahasa lps uh na halang lalu org lak... ish... ta taw malu ke??? ta phm tol aku ngn prngai manusia skrg ni... cube la ikut peraturan n arahan yg dttpkn... da smpai mid uh, kteorg msk la kedai scala.. ama na beli baju..ada sale... lps uh kteorg keluar...ama ckp blk nnti la beli... kteorg g jln2 lps uh... then g atas kat tmpt wayang ... na tgk citer pe yg ada... kteorg da beratur an.. tgk pk2 na tgk citer pe... sama ada lagenda budak setan @ killers... da smpai turn kteorg an, tbe2 pkl 1.40(killers) ngn pkl 2.00(LBS) penuh... la... yg kosong pkl 4 lbh pnye je... spe na tgk klau start time cm uh... last2 kteorg decide main boling je... mule2 ingat na booking dulu aw... tp ta blh... mybe sbb rmai sgt kot... lps uh kteorg trus pg mkn... kteorg mkn kat Popeye...popeye ni restoran fast food la.... tp kentang goreng dye lg sdp la drpd mcd pnye... lg ranggup... puas la gk mkn kat situ.. lps mkn aku g solat.. kwn2 aku uh sume cuti... so, aku solat sorg la jwpnye... lps solat terus naik tgkt 3 blk... ama ajk men boling... kteorg main 2 game... tp aku pnye bola asyk msk longkang je... haha.. biasa la.. lme ta main an... then,lps abs je game ke 2 uh kteorg terus la blk.. da pkl 5 lbh time uh.. smpai je kat kaunter tiket, t'kejut giler... mak ai... pnjg giler barisan dye... so kteog t'paksa la beratur gak... lps uh fana perasan ada notis kat kaunter uh...dye ckp kelewatan tren ke semua destinasi sejam @ lebih... tren kena thn kat segambut...haish.... semua da risau ni... msg2 tkut parents marah... aku tape... mak ayah aku kat taiping... aku an kat umah fana skrg ni... smntara na tggu tren smpai uh,kteorg ddk la kat tepi tngga uh... ama ddk ngn ayeh kt blkng kteorg... wktu tgh smbg2 uh,tbe2 ada dgr suara org ckp "ni da kawin ke??? b'kepit je..." lps uh ama trus trn n duduk kat kteorg.. ama ngn ayeh kena mrh ngn polis la... lps uh mmbr2 ayeh kena mrh sbb merokok... couple2 yg lalu situ sume kena attack...kena sound... dorg sume lari turun bwh... polis uh ckp lg... na b'romance pg turun bwh sne... mmg couple2 yg ddk kat tangga sume kena halau... haish... pape ntah... tp aku tw la pe motif polis uh wat cm uh.. dye berusaha na bnteras masalah gejala sosial sekarg... nacegah org buang bayi la... tp yg aku mrh sgt ni, dye leh tuduh lak ama ngn ayeh peluk2.. ish3... jgn la men tuduh2 lak... aku nmpk dorg duduk2 smbl borak2 je... bkn wat pape un... bab peluk2 uh mmg da slh sgt uh.... lme gak la kteorg kena tggu tren smpai... wktu tren smpai uh, sume da mengeluh... tren uh penuh giler.... mcm sardin dlm tin je...last2 fana pegang tgn aku...tbe2 ada la mmt bangla mne ntah mnyelit antara aku ngn fana.... nsib baik fana tarik aku msuk dlm... klau x,aku rse aku da t'tinggal kat luar uh.... giler la... mamt bangla uh msh lg t'selit antara aku ngn fana... lps uh org blkg lak bg pressure kt kteorg... ade ke ptut men tolak2...ta phm lg ke??? da penuh an...ta yah la msk lg... aku pgg la tmpt pemegang uh... lme gak la... ish...org blkg aku da dok impit2 aku... aku b'istighfar byk2 doe... tkot aku...... Ya ALLAH...ngeri bile aku ingat blk... lps uh sumthing really2 bad happen... sumting yg ta prnh aku jgka selama ni... ta prnh aku t'pk pun mse nk msk tren uh... Ish... mmg gler la.... Benda uh bwat aku, ama, fana ngn maria trauma giler..... ish... taubat tol aku...plbagai rse menyelinap msk ke dlm sanubariku... bengang+sedih+trauma.....mmg stu pngalaman pahit yg kteorg ta kn lpekn la smpai kteorg mati ... n da most important thing, aku,fana, ama, ngn maria TAKKAN MAAFKAN MAKHLUK ALLAH YANG TAK GUNA TU SMPAI BILA2!!!!!!!!! nsib ko la kt SNE nnti.... 4 org ta maafkn ko.... ko pk la sndr.... tp an, dlm bengang2 ni, ada gak yg buat kteorg ketawa aw.... citernye cmni... wktu tren uh da smpai kat serdang an, ada la bangla mne ntah msk...kbtln kat sblh tepi uh,ada bdk lelaki aw... tnpa disangka2 bangla uh tbe2 je ltak tgn dye at pmgng besi at tepi uh tp gaya dye cm ltak tgn atas bahu lelaki uh... cm tgh peluk je... lelaki uh un gosok2 la muke... ta sngke kot...n mybe geli gak kot... ama, fana ngn maria lak da gelak2 kat blkg aku...tp aku snym je... cian la kat llaki uh... cnfrm dye malu gler + geli an.... klau pompuan ngn pompuan tu ,len la citer... ni llki ngn llki... nta pape la... ish3... tp aku happy gler bile da nmpk bngunan metro... mknenye da na smpai kjg la... bile smpai je kjg, kteorg pun berasak-asak la cube kluar dr tren yg aku rse cm tmpt celaka je... hmm... mmg la... kluar je dr tren uh, mmg b'bakul2 la sumpah ngn kutukan drpd kteorg... blk sume da ta de mood... cm na nangis un ada aw...tp thn je dlu...smpai je kt umah fana, kteorg trus msk blk... fana msg ngn amir mklmn perkara ni... aku lak msg nan *tetttt*... aku bls msg dye yg dye bg wktu da kluar tren tu la... dye tnye cmne ngn aku hari ni... sihat ta.. aku un ckp la... "ta.. rse cm ta sht ni..." dye bls la... "la..kenape?? demam???" aku un bls la..."ha'ah... dmm t'kejut..." dye bls blk... "la... t'kejut?? why??" aku un ckpla "ntah la... rse cm na nangis la.. tatw na wat pe lg" dye un tnye la npe ngn aku... dye ckp klau aku ada mslh leh gtw kat dye... dye ada utk aku... ble dpt msg dye uh lg la aku rse cam na nangis... gler la.... aku ta bls msg dye...aku ta citer un pe jd... malu la.... bnde ni mengaibkan aw...lg un aku pun bknnye knl dye sgt pun.. ta kn la nk citer gak.. nnti org ckp pe lak an... ta na aku.... lps uh aku msg najwa..maklumkn kat dye psl ni...najwa t'kjut woo... dye un rse gram gak cm kteorg... lps fana blk dr 2syen dye on9 fb... tbe2 dpt tw hannah ada fb... fana add la dye... dye on9 gak time uh.. pe lg... smbg la ngn dye... rndu wooo kt hannah... lme ta jmpe la an...hannah un kteorg mklmkn psl ni... reaksi dye sme cm najwa... t'kejut wooo.... hmmm..... tp mmg la... sume un mmg bengang an klau dgr citer ni... hmmm... k la.. a pg bute ni... na kena tdor.. klau ta sbh esk t'lajak lak....huhu...k...wasssalam...



p/s:klau aku rse ada citer t'tggl, aku story kemudian eh......:-)

0 comments: