BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, July 5, 2010

Hmmmm......

aku da tataw na pk pe lg.... aku cuba ta na pk pasal benda itu lagi..but I cannot afford ... I really cannot afford!!!!  rasa macam na give up je... rasa macam na hilangkan diri pun ada juga.. biar orang langsung tak dapat cari aku!!! tapi.. bukan orang kisah pun kan... aku ada ke tak sama saja... aku bukannya orang penting pun... sederhana penting pun bukan... aku tak pernah penting untuk orang... I am just so important when they want to 'use' me ....when they really2 need me...lps tu, suruh aku buat benda yang sepatutnya orang tu buat sendiri... org ingat aku ni pe hah??? aku ni binatang ke smpai na gne2kn aku???? pe korg ingat aku ni tade perasaan ke??? eh, sory skt la... hmm... mls la na ckp bnyk2... buat tmbah bara dlm aty je...mkin teruk lak nnti... hmm... da la tu... ta na la pnjng2kn citer ni.... biar je la... ta rugi pun klau aku ta pk psl ni... esk na kluar jap... release tension seyh.... mybe going to swimming with my teachr n frenz.... mne taw leh lpekn sume ni...k la... wassalam....

0 comments: