BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 25, 2010

jendela hati....

Aku ingin hidup secerah mentari pagi
Yang menyinari di taman hatiku
Aku ingin seriang kicauan burung
Yang terdengar di jendela kehidupan

Aku ingin segala-galanya damai
Penuh mesra membuahkan ceria
Aku ingin menghapuskan duka dan lara
Melerai rindu di dalam dada

Sedamai pantai yang memutih
Sebersih titisan embun pagi
Dan ukhuwah ini pasti berputik
Menghias taman kasih yang harmoni

Seharum sewangi kasturi
Seindah ceria pelangi
Segalanyakan bermula di sini




hmm.... pe yg aku rse skrg ni ada pd seni kata lagu ni... aku mmg rse down gler skrg ni.... jgn tnye knape...ssh aku nk describe.... kpd fana.... sory aw... bkn niat aku nk sshkn ko... aku cume nk ko ada time aku tgh down ni... sory again... bkn aku xnk citer tp.... aku x tw mne nk mula... thnx sbb amik berat.... bila tiba msenye nnti aku citer eh.... tggu keadaan reda dulu... tggu emosi aku ni stabil dlu... bile tiba msenye nnti ko akn tau gak... kpd yg b'kenaan... thnx 4 everything... thnx sbb wat aku cm ni... aku akn ingat ni smpai ble2.... andai ini 1 slh faham aku nk mnx maaf la... tp klau ni 1 kenyataan.... hmm... ko pk la sndr... aku xkn lupe ni smpai ble2 n jgn hrp aku akn terima ko lg.... hati aku ni da b'nanah taw.... so,plez leave me alone.... jgn ganggu aku lg... klau blh aku xnk ada kena mengena ngn org cm ko!!!!!! hmmm.... sabar je la ngn perangai mnusia ni an... x reti lngsng nk biarkn org len hdp amn skt... x reti lngsng nk hormatkn org le.....tp jgn smpai tembok ksbrn aku ni roboh!!! aku mgkn pendiam (kwn aku yg ckp la) tp klau korg nk tw aku ni pown pedendam gak!!! fahami tu... jangan sangka air yang tenang tiada buaya.... hah... lg 1.. jangan jolok sarang tebuan klau xnk sengsara di kemudian hari.... tebuan uh x kcu korg un... so jgn la dok gatal2 nk kcu dorg!!! andai kte yg b'kenaan tu t'bce post aku ni... so fhm2 sndr la eh.... siapa makan cili dia yang terasa pedasnya!!!! renung2kn la dlm2 mksud aku hari ni.... konklusinya, jgn la sesuka hati, sesedap rse je nk wat org len skit hati... silap p'caturan,mati la jwbnye............................................

0 comments: