BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 25, 2010

stress!!!

hmm.... aku xtw la pe jd ngn aku ni.... hati aku rse x tng je.... pe ni??? aku x fhm la... npe perlu aku rse smpai cm ni skli.... hmmm.... mngkn bnda ni p'kara kecik je bg org len.... tp pd aku.... hmmm.... ntah la... susah nk explain...aku x phm btol.... perlu ke ckp smpai cmtu skli??? diam2 sudah la... psl mslh ni la aku dok mngadap laptop ni smpai skrg... da la keje add math x siap lg... mmg nk kena la an... satu keje un x jln lg ni...dgn folio sivik lg, presentation sejarah la...arghh!!!! serabutnye kepala aku....


Ya ALLAH,
Jika aku keterlaluan, ampunkan la aku...
Jika aku lebih byk mengeluh, tegur la aku..
Jika aku tidak mampu mengawal lagi, KAU bntu la aku....

Sesungguhnya...
aku cume insan biasa...
tidak mmpu menepis semua dugaan yg datng...
tidak juga mampu utk mnghadapinya....

bukan kekayaan yg aku dambakan...
bukan juga pangkat yg aku kejar...

tetapi...
aku hanya inginkan secebis ketenangan...
juga sejuta kebahagiaan...
yg bisa membawa aku ke tmn yg indah...
indah bkn saja pada pndgn manusia...
tetapi juga indah di sisiMU....

Ya ALLAH....
tegur la aku pabila aku mulai mmprtikaikn tkdirMU...
ingatknlah aku ttg janji2MU...
sedarkn la aku ttg blsn yg menanti....

ampunknlah jika diri ini pernah melukakn hati shbtnya...
tabahknla hati ini dlm menempuhi semua ini.....
juga berikan la aku petunjukMU dlm meneruskn hidup ini...
sesungguhnya diri ini mmrluknMU saat ini........

0 comments: